Napięte mięśnie i masaż piłką tenisową. Proste rozwiązanie problemu bólu.

Napięte mięśnie i masaż piłką tenisową. Proste rozwiązanie problemu bólu.

Czy masz do czynienia z nadmiernie napiętymi mięśniami? Masz zmęczone stopy? Czy masz ciśnienie w biodrach, nogach lub plecach? Czy wiesz, że istnieje prosty trik, który można zrobić w domu, aby pomóc odciążyć napięte mięśnie? Zapoznaj się z moją prostą i naturalną wskazówką.

Wiesz, co kocham? Masaż. Jeśli jestem bogata, planuję umówić się na cotygodniową wizytę z masażystą. Czyż nie brzmi to pięknie? Ale nie jestem bogata. Oznacza to, że przez całe życie miałam tylko 6 profesjonalnych masaży. Dwa z nich wygrałam (na poważnie). Dwa z nich zostały mi przekazane za darmo przez studenta masażu terapeutycznego (niesamowite). I dwa były opłacane prawdziwymi pieniędzmi, ponieważ w tym czasie byłam zdesperowana bólem.

Nie mogę złożyć zażalenia. Wyszłam za mąż za mężczyznę, który dość często pomaga mi w napiętych mięśniach. A kiedy to za mało, zawsze mam piłkę tenisową. Z mojego doświadczenia wynika, że piłka tenisowa działa lepiej niż większość z tych piłek do masażu, które można kupić. I są tańsze.

Jak używać piłki tenisowej na napiętych mięśniach?

Wszystko, co musisz zrobić, to uwięzić piłkę pomiędzy ciałem a czymś innym… jak podłoga lub ściana. Z pomocą naszego przyjaciela, piłka tenisowa działa poprzez wyzwalanie napiętych mięśni przez przetaczanie się przez nie łańcuchów mięśniowych lub długotrwałą pracę z określonymi punktami nacisku.

Jak dobry masaż, uczucie, do którego dążysz, nie jest odczuciem bólu, ale satysfakcji. Bądź na bieżąco z ciałem, oddychaj i pozwól swojemu mózgowi „puścić wodze”, a także napiętym mięśniom.

3 proste techniki masażu piłką tenisową:

1. Walcowanie stóp.

Umieść jedną piłkę tenisową pod piętą. Utrzymując biodra jak najbardziej płasko, zacznij zwijać stopę do przodu i z powrotem na piłkę. Wciśnij piłkę tak mocno, jak czujesz się komfortowo. Zatrzymaj się w określonych ciasnych miejscach i pozwól swojej wadze wsiąknąć do piłki, aby uwolnić napięcie w mięśniach i tkance łącznej.

2. Masaż pleców.

Pod ścianą: umieść dwie piłki tenisowe wewnątrz skarpetki. Masz teraz naprawdę fajne narzędzie do masażu! Stojąc pod ścianą, umieść skarpetkę z piłką tenisową pomiędzy Tobą a ścianą. Rozpocznij zwijanie piłek w górę i w dół przez zginanie i prostowanie nóg.

Na podłodze: połóż dwie piłki pod plecami (lub użyj skarpetki ponownie) podczas leżenia. Pozwól, aby ciężar ciała uwolnił się od podłoża, podczas gdy piłka tenisowa pracuje w określonych punktach ucisku. Lubię zacząć od piłki w dolnej części pleców tak, że mam piłki po obu stronach kręgosłupa. Połóż się na minutę, a następnie przesuń piłki tenisowe w górę kręgosłupa, poświęcając 1-2 minuty w każdym miejscu.

3. Wspólne dopuszczenie się do ruchu.


Szpona kulszowa lub staw łączący krzyżówkę z biodrówką (częścią miednicy). Wiele osób, zwłaszcza kobiet, boryka się z problemem szpony kulszowej. Jest to półruchomy staw, który z łatwością może się wydostać z miejsca z powodu zmian hormonalnych, ciąży, porodu i napiętych mięśni. Ten prosty trik piłki tenisowej może pomóc złagodzić nacisk na staw i utrzymać mięśnie tak rozluźnione, że napięte mięśnie nie będą ciągnąć stawu.

Połóż się na plecach z ugiętymi kolanami, a stopy mocno połóż na ziemi. Umieść dwie piłki tenisowe pod miednicą w odległości około 2-4 cm od siebie.
Połóż się na kilka minut. Przesuń piłki tenisowe wokół tego obszaru, aby dotrzeć do różnych włókien mięśniowych w celu całkowitego uwolnienia.

Niektóre wskazówki dotyczące używania piłki tenisowej na napiętych mięśniach:

Przytrzymaj piłkę na miejscu przez co najmniej 2 – 4 minuty, utrzymując delikatne, ale utrzymujące się ciśnienie, aby odczuwać satysfakcję, ale nie ból.
Piłka tenisowa świetnie sprawdza się w powyższych ćwiczeniach, ale można ją używać wszędzie.
Przed rozpoczęciem pracy należy rozważyć rozgrzanie obszaru, na którym mają być prowadzone prace. Gorąca kąpiel lub poduszka grzewcza mogą działać świetnie.
Słuchaj swojego ciała i zatrzymaj się, jeśli cokolwiek jest”nie tak”.

Jeśli zmagasz się z przewlekłymi napiętymi mięśniami….

Być może będziesz musiał przemyśleć swoje podejście do ruchu, postawy i ćwiczeń fizycznych.

Powiązane posty

Napisany przez Tomasz Fankowski | 25 lipca 2018
5 sposobów na lepsze treningi.
Przyjaciele, mam problem. Zauważyłam ten problem kilka lat temu. Dzięki presji przyjaciela w końcu dostałam członkostwo w lokalnej siłowni. Byłam bardzo podekscytowana obiecanym odchudzeniem, ćwiczeniami abs i umięśnionymi ramionami. Pierwszego...